A japán márka autói kisajátították az első sort Silverstone-ban, de a Rebellion továbbra sincs nagyon lemaradva.
A két Toyota közül végül a #7-es bizonyult gyorsabbnak, Conway és Kobayashi 1:36.015-ös átlagot autózott, kereken három tizedet adva a testvérautónak – mindezt úgy, hogy a második szabadedzés után cserélni kellett a kasztnit egy kerékvetővel való túlzottan intenzív randevú okán. A második sorból a Rebellionok várják majd a futamot fél, illetve egy másodperces hátránnyal, majd a két Ginetta zárja az LMP1-esek sorát, de még a hátrébb végző #5-ös autó hátránya sem éri el a másfél másodpercet. Csak az összehasonlítás kedvéért: tavaly 1:36.895 volt a pole pozíciós idő, a legjobb privát autó pedig 1:38.932-es kört ért el.
LMP2-ben megtört a United Autosport uralma, van Uitert és van der Garde majd hét tizedet adott nekik a Racing Team Nederland Orecájával. A második sor is tükrözi a szabadedzések képét, a Jackie Chan DC Racing és a Cool Racing autóit találhatjuk ott, majd a Signatech, a High Class, a JOTA és a Cetilar Racing autói következnek.
GTE Pro-ban a Ferrarik vitték a prímet: a Calado, Pier Guidi duó éppencsak felülmúlta a Rigon, Molina párost, a harmadikként végzett Lynn, Martin összeállítású Aston Martin már nyolc tizedet kapott tőlük. Őket Bruni és Lietz követi a #91-es Porschéval, majd jön a másik Aston Martin és legvégül a címvédő Christensen, Estre páros. GTE Am-ben a TF Sport Aston Martinja érte el a legjobb időt, megelőzve a Team Project One Porschéját és a gyári Aston Martint.
A Silverstone-i 4 órás verseny holnap, magyar idő szerint 13:00-kor veszi kezdetét.
Fotó: Toyota Gazoo Racing
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.