A svájci alakulat Sanghai után zsinórban második rajtelsőségét szerezte, a Toyota még az első sorból is kiszorult.
A szabadedzéseken még testvériesen megosztoztak az LMP1-es alakulatok: mindhármuknak jutott egy-egy elsőség. A kvalifikáción aztán ismét a kínai forma érvényesült: a körönként több mint 2.5 másodperces büntetéssel sújtott Toyoták nem tudták felvenni a versenyt a(z egyébként 1.3 másodpercnyi ballasztott hordozó) Rebellionnal, Bruno Senna és Norman Nato fél másodpercet adott a japán márka közül gyorsabbnak bizonyult #8-as autót az időmérő edzés során terelgető Brendon Hartley, Kazuki Nakajima duónak. Ez a távolság elég volt ahhoz, hogy a Ginetta #5-ös autója Ben Hanley-vel és Charles Robertsonnal a volánnál beférjen eléjük az első sorba, míg a #6-os autó ötödikként zárta az LMP1-es rangsort.
Az LMP2-esek között a United Autosport párosa (Phil Hanson, Paul di Resta) érte el a legjobb időt, megelőzve a Jackie Chan DC Racing kettősét (Will Stevens, Gabriel Aubry). A világbajnokság mezőnyébe visszatérő G-Drive Racing színeiben Job van Uitert és Jean-Eric Vergne a harmadik legjobb átlagot futotta. GTE Próban Porsche 1-2 született Giammaria Bruni és Richard Lietz vezetésével, majd a Ferrari és az Aston Martin párosa jön, míg GTE Amben a Project 1 Porschéja bizonyult a legjobbnak Ben Keating és Larry ten Voorde vezetésével.
A Bahreini 8 órás verseny holnap 13:00-kor veszi kezdetét, melyet az Eurosport Playeren lehet végigkövetni, a televíziós közvetítés 18:00-kor kapcsolódik be az utolsó három órára.
Az időmérő edzés végeredménye IDE KATTINTVA érhető el.
Fotó: Joao Filipe / AdrenalMedia.com
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.